Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jordydegraaf - 08-10-2014 15:01:42
Voeding & Gezondheid

Abonnement vervroegd opzeggen ivm ziekte

Ik ben op 6 augustus geopereerd en dat is niet helemaal goed gegaan waardoor ik 2 dagen later weer geopereerd ben.
ik moet binnenkort terug naar het ziekenhuis voor nog een operatie,
dus wil ik mijn fitness abonnement opzeggen.

ik fitness bij fit for free, en omdat ik zelf niet in staat was om daar naartoe te gaan enzo, heeft mijn vrouw het meeste voor me geregeld.

ten eerste is ze naar de balie gegaan van het filiaal waar wij lid zijn met de vraag of we het abonnement konden bevriezen, dat was geen optie, en we moesten maar contact opnemen met de klantenservice.
dat heeft ze toen gedaan en we kregen te horen dat bevriezen geen optie is maar dat we mijn abonnement wel vroegtijdig konden opzeggen.
dat moest dan gebeuren doormiddel van een verwijsbrief van mijn huisarts op te sturen.
dit is dus allemaal telefonisch afgesproken.

nou heb ik vanmorgen een email ontvangen waarin staat dat ik helemaal geen recht heb om mijn abonnement eerder op te zeggen en dat ik maar door moet betalen tot eind maart 2015.

dus we hebben vanochtend weer gebeld en alles uitgelegd, en we krijgen gewoon te horen dat het nooit mogelijk is geweest en dat er nooit is gezegd dat wij doormiddel van die brief het kunnen opzeggen.

dus al met al zijn we gewoon de lul, en moeten we gewoon tot het einde van mijn jaar abonnement betalen.

weet iemand misschien wat we hier aan kunnen doen of staat fit for free volledig in ze recht?

gr jordy de graaf