Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m
m umek - 10-10-2014 14:22:29
Computers & Telefonie

ziggo internet beveiliging

Goeden dag ik wil u graag laten weten via deze fora dat ik weer eens problemen heb met ziggo
nu met hun internet beveiliging.

om te beginnen heb ik meerdere pc's, ik had de basis internet beveiliging en wou overstappen naar een uitgebreide versie.
dus ik laat me terug bellen om dit door te geven.
dat was dan geregeld, er zou hier over een bevestiging mail en een brief per post komen.
met daar in de code voor activatie vervolgens wacht ik een paar uur maar krijg deze bevestiging's mail niet.
dus ik laat me weer terug bellen en ik zeg dit.
zegt deze meneer tegen mij als u mij de gegevens geeft kan ik uw deze code ook door geven (over de telefoon)
zo gezegd zo gedaan dus deze meneer geeft mij de nieuwe code.
ik die in gevuld en ik was weer beveiligd.
vervolgens een paar uur later verschijnen er meldingen op mn pc's,
dat mn abonnement is verlopen dus ik was de hele avond nacht niet beveiligd.

vanmorgen aan ziggo gevraagd mij terug te bellen, begon het al mee dat dit niet meer ging met mijn nummer?
dus ik ga naar ziggo chat das vreemd werd er gezegd u kunt even zelf bellen.
dat deed ik dan maar weer! ik leg het hele verhaal uit en vraag deze meneer mijn nieuwe inlog code.
want deze code van de dag er voor was ook weer verlopen?
zegt deze meneer dat hij mij deze code niet mag geven via een telefoon.
dus ik vraag of hij dat over de mail wou doen dat kon dan ook niet.
waarom kan het de dag er voor wel allemaal dan???.
zegt hij dat was een fout van mn collega dat mag niet, hij zegt u kunt u code terug zien in mijn ziggo
ik zeg daar staat de oude code in en jullie versturen mij per post dus ook deze oude code.
ik zeg jullie maken er een soeppie van daar jullie werken weer eens langs elkaar af.
dus deze dame begint helemaal te flippen natuurlijk ik zeg meneer ik ben niet beveiligd!
gaan jullie alles vergoeden als ze mn pc hacken via n wi-fi sorry ik kan niks voor u doen.
daar ben ik dus klaar mee zit nu zonder beveiliging, straks krijg ik een code via de post die ook al niet geldig is.
en het duurt een dag voor dat mijn ziggo up to date is.

ik vindt dit zeer nalatig en onbeschoft van ziggo!
ik kan er nergens mee naar toe en een klacht in dienen is ook een rompslomp bij hen dus ik denk post het hier.
misschien heeft iemand dit ook al mee gemaakt.
wat kan ik nog doen! met groet m umek