Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lisannev89 - 10-10-2014 22:33:34
Computers & Telefonie

Verzekering mobiele telefoon

Drie jaar geleden heb ik een mobiele telefoon aangeschaft met abonnement en daarbij een verzekering van pro-assist. dit was bij de bel company winkel.
anderhalf jaar later liep mijn contract af. ik ben toen naar de vodafone winkel gegaan (voorheen bel company) om een nieuw toestel uit te zoeken en een nieuw abonnement af te sluiten. er werd toen aangeraden een verzekering af te sluiten omdat iphones snel stuk zouden gaan.
dit heb ik gedaan.

afgelopen april heb ik mijn verzekering opgezegd.
laatst viel mij op dat er nog steeds geld afgeschreven werd voor een verzekering. ik ben daarom terug gegaan naar de vodafone winkel. daar vertelde ze mij dat de verzekering weldegelijk opgezegd was. toen ben ik gaan uitzoeken hoe dit kon. gebeld met pro-assist en vodafone. wat blijkt: ik betaal al 1,5 jaar mijn verzekering van mijn oude toestel voor niks!

ik als leek ging er anderhalf jaar geleden eigenlijk vanuit dat alles afliep. dus ook mijn verzekering. toen ze mij vroegen of ik een verzekering wilde, dacht ik dat deze verlengd zou worden. ik ben van mening dat ze mij in de winkel hadden moeten vertellen dat ik de verzekering van mijn oude toestel zelf stop had moeten zetten. ik vind dat vodafone mij verkeerd heeft voorgelicht.

wat vinden jullie? wat moet ik doen?