Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jensen - 11-10-2014 15:29:26
Huishouden & Energie

ik wil mijn geld terug

Wij hebben een bank gekocht bij prominent .
deze is gisteren geleverd met een fauteuil.
de zitting van de bank is verstelbaar en ik was van mening dat die gebruikt kon worden zoals je wilde.
als je zitting uitschuift moet je hem vastdraaien met een vleugelmoer onder de bank. dit is ons niet verteld.
nu blijkt dat je de vleugelmoer met een tang vast moet zetten want anders blijft de zitting bij gebruik weer in zijn oude stand terug te gaan. deze bank kost samen met de fauteuil 5000.00 eu.
ik heb direct opgebeld naar de service afd. die mijn weer door stuurde naar de verkoper.
na een gesprek met hem en een ( toevallig) aanwezig zijnde persoon van het hoofdkantoor, waren er 2 opties.
1 een andere bank uitzoeken, niet van toepassing want er is er geen met hoge rug.
2 een monteur komt de zitting vast zetten zodat hij niet meer te verstellen is.
geen optie we hebben nou juist een verstelbare bank gekocht, zodat ik ook eens zonder kussens gemakkelijk op de bank kon zitten

ik heb gezegd
bank terug geld terug.

heb ik een kans?