Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterch - 12-10-2014 22:20:07
Voeding & Gezondheid

Bestelling geretourneerd, webwinkel weigert retour

Onlangs hairwaves besteld bij website fresh hair. toen het pakketje aankwam was ik er niet tevreden over en heb een mail gestuurd naar de betreffende webwinkel dat ik het artikel zou retourneren, dit heb ik dezelfde middag nog gedaan. vervolgens kreeg ik de volgende dag een mail dat ik het artikel niet terug kon sturen omdat het volgens hun 'op maat gemaakt' was (na de bestelling had men het haar geverfd volgens hun). bij het artikel stond nergens vermeld dat het maatwerk betrof en dus niet geretourneerd kon worden. twee dagen nadat ik het had geretourneerd heb ik het pakketje wederom met de post binnengekregen. weer een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik van de koop afzag en dat ik het pakketje wederom zou retourneren wat ik ook de volgende dag weer gedaan had. vervolgens een tijdje niets gehoord totdat ik een aanmaning kreeg om het produkt te betalen, weer gemaild dat ik het niet wilde hebben en kenbaar had gemaakt dat maatwerk iets is wat gemaakt wordt naar specificaties van de klant, hier was geen sprake van, tevens dat het nergens vermeld stond bij het artikel. naderhand wees men mij op de pagina algemene voorwaarden (die ergend diep verscholen in de website zat). de emails die ik overigens van betreffende webwinkel terug kreeg waren van een zeer intimiderende kant, zelfs dreigend met betalen of anders gaat het je meer geld kosten..
mijn vraag is; wat moet ik hier verder mee aan?? (het artikel zou achteraf betaald worden via een acceptgiro, deze is dus nog niet betaald, ook omdat het artikel inmiddels weer in het bezit is van de ondernemer), en wordt de dreigende emails van deze ondernemer een beetje beu.