Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kiimberleee
kiimberleee - 13-10-2014 22:08:30
Geldzaken & Recht

Geen geld terug van webshop, wat te doem?

Hallo,

op 24 september heb ik een aankoop gedaan bij een webshop (iwantthatmusthave). betaling via ideal gedaan en kreeg een dag later mijn bestelling binnen. gelijk dezelfde dag geretourneerd. meestal krijg ik binnen een week een mail met de mededeling dat de retour is behandeld en ik mijn geld teruggestort zal krijgen. na een week heb ik gemaild wanneer dit zou gebeuren en het antwoord was 2 weken na dat we se retour hebben ontvangen. via track en trace kon ik zien dat ze mijn retour 26 september binnen hadden gekregen. ik heb nu ondertussen 2 weken gewacht en heb nog steeds niks terug gehad, de mails worden ook niet beantwoord en ik voel me een beetje machteloos op dit moment. het betreft een bedrag van 149,90, vandaar dat ik dit graag terug wil! er kan alleen via de mail gecommuniceerd worden, geen telefoon. verder weet ik dat ze onderdeel zijn van e-mash maar daar reageren ze ook nergens op.

welke stappen kan ik ondernemen?