Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laurenszegers - 14-10-2014 20:40:04
Auto & Vervoer

ANWB is niet eerlijk


beste heb vorige week een brief van de anwb gekregen dat mijn pakket wordt omgezet naar europa standard. tevens staat er in de brief letterlijk "ú kunt rekenen op dezelfde wegenwacht service als nu, tegen dezelfde prijs" staat er echt in. onderstreept en al. toch heb ik nu in 2014 recht op 30 dagen vervangend vervoer in europa. met u nieuw voorstel standard zijn dat nog maar 21 dagen recht in europa. dan lever ik toch 9 dagen in. dan geld het toch niet zelfde service zelfde prijs. dus de anwb houd mijn voor de gek. heb al 2 maal met u gebeld met de anwb en ik wordt afgewimpeld moet maar een klacht indienen. hoe dit op te lossen? hoe sterk sta ik met de brief in de hand dat er niets veranderd en dit toch gebeurd.