Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dirkveen - 15-10-2014 21:06:26
Computers & Telefonie

100MB aanvuller T-Mobile

Vlak voor het einde van mijn beltegoed en internet termijn was per ongeluk de limiet van 500mb's overschreden (ca 13mb) hiervoor kreeg ik direct een rekening conform contract. normaal gesproken gebruik ik al 2 jaar lang maandelijks nooit meer dan ca. 250mb. een limiet aangeven bij t-mobile is niet mogelijk, dus de klant is altijd de sigaar wanneer de limiet overschreden wordt ondanks het feit dat het mobieltje is ingesteld op 500mb. dezelfde dag heb ik een 100mb aanvuller gekocht voor €2,50 waarvan ik tot het einde van de termijn maar 30mb gebruikt heb. tot mijn verbazing is bij het ingaan van de nieuwe maandelijkse termijn de aangekochte 70mb zomaar verdwenen.
volgens t-mobile is dit volgens de regels.
gezien mijn gebruik geschiedenis ben ik van mening dat dit erg kort door de bocht is van t-mobile om direct de 13mb in rekening te brengen en dan ook nog een 70mb af te pakken, ze hadden uit klant vriendelijkheid ook de 13mb kunnen afschrijven van de 100mb aanvuller.
het voordeel is dus ten alle tijden voor t-mobile.