Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mitzistuflinky
mitzistuflinky - 20-10-2014 16:09:19
Huishouden & Energie

Ikea

7 jaar geleden heb bij ikea groningen 2 stoelen en en bankje gekocht, ik ben niet in de winkel geweest, maar per brief besteld, na enig telefonisch overleg, werd de bestelling geaccepteerd en bij aflevering door mij betaald. zover zo goed, maar na een paar jaar kreeg ik een andere bank en de stoelen pasten niet meer zo goed, ze werden dus gedemonteerd en opgeslagen. nu wilde ik graag weer 1 van de stoelen in ere herstellen, dat ging dus niet de montagemiddelen waren zoekgeraakt. (moeren, bouten en schroeven). ikea drie brieven geschreven met de afleveringsbon, tevens nota, foto van de stoelen, geen antwoord. via twitter @ikeahelpt, geen oplossing, ze konden niets voor me doen, het enige was dat ik persoonlijk me aan ging melden bij de klantenservice in groningen, dat is me te gortig, ik loop slecht, heb wel een auto, maar rij alleen korte afstanden, vandaar ook dat toen der tijd, de stoelen per brief heb besteld, dat kon dus wel. ik wil gewoon weer in mijn stoel kunnen zitten, een paar schroefjes en moertjes (ik wil er voor betalen) hoe moeilijk kan dat zijn. vraag ik teveel ?