Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maaiia - 22-10-2014 16:36:55
Computers & Telefonie

T mobile aan het lijntje gehouden

Wie weet wat ik hier mee aanmoet, mijn toestel sony xperia z is voor een 5e keer met schermproblemen niet meer gerepareerd, bij de shop is afgesproken, en een dag later toegezegd dat er een omruiling zou zijn naar de sony xperia z1 compact alleen zat er een levertijd van 6 weken op,
ok alles goed ik wacht 6 weken,3 keer heengereden om te vragen hoe het ervoor stond, werd ik dinsdags na die 6 weken gebeld dat vrijdags het toestel dan ook bezorgd zou worden werd mij beloofd, donderdag kreeg ik wederom een belletje van diezelfde meneer dat het plotseling niet de sony xperia z1 compact meer wou worden maar de sony xperia z2 , vage reden waarom ineens niet, was toch plots na 6 weken ofzo niet meer goedgekeurd.

dit is niet de afspraak, ik wil juist niet zo'n groot apparaat meer als de xperia z...de z2 is een stuk groter!!! en dan te bedenken dat de z2 in die 6 weken per direkt leverbaar was, hoe genaaid kun je je dan voelen, zelfs op de webshop is de sony xperia z1 compact per direkt leverbaar.

ik ben met de shop in de weer geweest, nee sorry meer kunnen we niet doen, de klantenservice gebeld, nee sorry ook wij kunnen niets doen, ja een creditatie van 50 euro en het toestel opsturen met de mededeling "dan verkoop je de z2 toch en met die 50 euro koopt u een mooi toestelletje weer" hoe kan ik een toestel verkopen met een t-mobile simlock??? en ze gaan voor zwaar minder weg zodat ik met die 50 euro erbij nog niet op een compact kom, ik bespaar u maar van verdere uitspraken, sorry hoor maar ben er zo klaar mee,ik wil gewoon het toestel waar ik al die 6 weken recht op had, wat ze mij 6 weken lang beloofd hebben.

kan ik dit eisen of moet ik het toch met de xperia z2 gaan doen, wat zijn mijn rechten hier in als consument, belachelijk weinig ben ik bang, maar voel me zo genaaid door ze :(

groetjes maja