Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jamiecarlos - 28-10-2014 11:36:54
Computers & Telefonie

Administratiekosten Vodafone

Beste kasa,
ik heb een 2 jarig abonnement gehad bij vodafone, nou is het zo dat mijn loon het eerste van de maand binnenkomt inplaats van de derde week. ik heb toen gebeld naar vodafone klantenservice of er iets te regelen was omtrent de betalingen van mijn rekeningen.
de medewerker vertelde mij dat ik gewoon het geld moest overmaken naar een rekeningnummer die ik heb gekregen en dat dit geen enkel probleem was.

nu heb ik vanaf maart 2014 tot en met september 2014 ruim 5 euro per maand aan administratiekosten moeten betalen (dit is mij niet verteld in door de klantenservice).

nou had ik ook op internet gevonden dat vanaf 2009 er helemaal geen administratiekosten meer in rekening gebracht mogen worden tenzij er een andere betaalmogelijkheid is dan accept giro (en dat heeft vodafone niet, ze kunnen dit niet omzetten).

ik heb vodafone meerdere keren geschreven over dit bericht maar ze willen geen fout erkennen, zij zeggen dat zij een keer uit coulance geld hebben overgemaakt en dat dit naar hun mening goed is.

kunt u mij helpen, en sta ik nou in mijn recht omtrent administratiekosten ?

met vriendelijke groet,

jamie heinsius