Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
petersl - 28-10-2014 15:53:51
Computers & Telefonie

is dit normaal?

Ik heb op 11 september bij de kijkshop in deventer een prepaid toestel van acatel gekocht, deze werkte al niet meer naar 2 weken ging niet meer aan en werd warm tijdens het opladen wat hij ervoor niet deed. ik ben er mee terug gegaan op 27 september en hij werd opgestuurd zei de filiaalmanager dit kon ongeveer een maand duren ,nou oke dan maar .op woensdag 22 oktober werd ik gebeld dat ik hem op kon halen,dat heb ik op vrijdag 24 oktober gedaan,maar vervolgens was ik thuis en deed hij nog steeds niets , vervolgens weer op 24 oktober terug en hij moest weer op gestuurd worden,wat ik al vreemd vond en vindt dit nou ook geen service .maar ik ben op dinsdag 28 oktober er weer heen gegaan en gezegd dat ik ook consumenten recht heb daar hadden ze niets mee van doen het moest en zou 2 of 3 keer opgestuurd worden maar dat wisten de dames zelf nog niet eens ,voor er over een oplossing nagedacht werd nou fijn maar ze gaven mij geen nieuwe of geld terug wat kan ik hier aan doen?? graag reactie ben benieuwd......