Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
niels2100 - 29-10-2014 14:52:23
Computers & Telefonie

kras in scherm bij levering

Beste, ik heb een heel lang verhaal het beste wat ik kan doen is de mail invoegen welke ik naar de media markt heb verstuurd:

"beste,

ik heb nu 5 weken geleden een laptop bij jullie gekocht via de webshop. bij het openen van de doos bleek er een kras in het scherm te zitten. ik heb de laptop niet aangezet, gelijk terug in de doos en een terug stuur nummer gekregen van een medewerker.

ik heb toen gebeld met de klantenservice, om een lang verhaal kort te maken:

2x laptop terug gestuurd
3 x beloofd dat ik een nieuwe zou krijgen
5 weken met dit gezeik bezig
22 x gebeld met klantenservice

eind conclusie na allemaal verschillende verhalen die ik heb gehoord van al jullie collega's van de klanten service:

ik moet de reparatie kosten van 142 euro betalen!

je snapt natuurlijk wel dat ik het hier totaal niet mee eens ben! ik vind het echt asociaal dat ik op deze manier wordt behandeld. ik heb al aangegeven binnen de 14 dagen termijn dat ik mijn geld terug wil, dit kon ook niet, nieuwe laptop na alle beloftes, kon uiteindelijk ook niet.

ik ben echt zwaar pissed om een aantal dingen!
-het eindeloze wachten op bericht van de klantenservice! elke keer een ander verhaal en het idee hebben dat niemand met deze zaak bezig is!! ook dat niemand van alle afdelingen met elkaar communiceert!!
-dat ik 600!!!! euro betaal om via internet, jullie webshop een laptop te kopen en vervolgens 142 euro extra moet betalen om een onbeschadigd exemplaar te krijgen!!
-dat mij 3! keer beloofd is om een nieuwe laptop te ontvangen!

om een aantal dingen duidelijk te maken:

ik heb die prijsopgave gekregen van de reparatie service, hierop heb ik niet gereageerd.

het gaat hier over ticketnummer: *****

bankrekening nummer: *****

ik zou graag wel een datum willen vaststellen waarop ik graag zou willen dat ik klaar ben met dit gezeik en een nieuwe laptop wil ontvangen, maar dat heb ik al 3x geprobeerd en dat heeft toch geen nut! graag dan zo snel mogelijk dit gekloot van jullie op te lossen!!"

sorry voor het taalgebruik, maar deze mail legt wel het een en ander uit. ik heb nog geen reactie vernomen van de media markt en heb deze mail ondertussen naar 3 email adressen verstuurd en op verschillende site's gezet. ik sta toch in mijn recht dat ik een degelijk product mag ontvangen of anders mijn geld terug? en dan heb ik het nog niet eens over een schade vergoeding.

dit staat namelijk ook op de site:

"deel van het aankoopbedrag vergoed
wij betalen u een deel van de aankoopprijs terug als het repareren van uw product onredelijk lang of veel langer heeft geduurd dan vooraf is opgegeven en als u daarvan teveel overlast van hebt ondervonden. als repareren of vervangen niet lukt binnen een redelijke termijn, krijgt u het aankoopbedrag terug."

met vriendelijke groet,

niels de bruin