Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tartufo - 01-11-2014 19:03:15
Computers & Telefonie

reparatie en garantie

Ik heb bij bcc een asus tablet gekocht. het tablet is nu 3x weg geweest ivm dezelfde klacht, apps die zomaar stoppen. nu net weer opgehaald en weer dezelfde klacht. er is 3x een moederbord geplaatst?! mijn man heeft dezelfde tablet alleen bij een ander bcc filiaal gekocht en hij heeft dezelfde klacht. bcc roept zich op hun recht om 3x te repareren voordat je een tegoeden krijgt.ik zeg vervolgens dat de klant recht heeft op een goed apparaat. ik zag het helemaal verkeerd. ga maandag weer voor de 4de keer terug naar bcc met mijn tablet. iemand advies voor het vervolg en de reparatie can mijn in z'n tablet.