Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fl
floorke12 - 03-11-2014 13:21:11
Huishouden & Energie

Zitbank

We hebben een 3-zitsbank gekocht in een meubelzaak in belgiƫ. deze is 3 weken geleden geleverd. na de eerste avond op zitten vertoonde het gehele zitgedeelete allemaal plooien, het ruggedeelte leek niet te zijn gevuld, de bovenkant van de rug loopt scheef (ene kant hoger dan de andere kant). bij de levering is ons dit niet opgevallen. na persoonlijk in de winkel dit allemaal kenbaar te hebben gemaakt, kregen we als antwoord, dat plooien normaal waren en dat we van de rest maar foto's via e-mail moesten opsturen. deze foto's hebben we direct opgestuurd. na 1 1/2 week wachten weer een e-mail verzonden met de vraag waarom we nog niets hadden gehoord. dag erna een telefoontje dat er iemand van de fabriek zou komen kijken. eindelijk kwam vandaag iemand. maar niet van de fabriek maar van de zaak zelf. zijn conclusie: plooien waren normaal, de vulling in de rug klopte inderdaad niet en het verschil van grootte boven aan de rugleuning was ook normaal, het werd allemaal machinaal vervaardigd.... hij zou kontakt opnemen met de fabriek... mijn vraag: zijn plooien inderdaad normaal bij een stoffen bankstel? wijzelf hebben dit nog nooit gezien, ook niet tijdens het uitzoeken van een bank bij verschillende meubelzaken. het verschil met de bovenkant van de rugleuning: is dit mogelijk als dit machinaal wordt vervaardigd?