Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma

PROASSIST

Mijn iphone scherm was kapot. van proassist keurig een leentoestel gekregen.(iphone4,16gb gebruikt) nu wil het noodlot dat ik die telefoon verlies of hij is gestolen, ik maak daar melding van en nu willen ze dat ik of 470 euro betaal aan hun of een nieuw toestel met aankoopbon van een gerenommeerd bedrijf overhandig. dit toestel moet dan een splinternieuwe iphone4, 16 gb zijn. tweedehnds zijn deze iphones ongeveer 150 euro. nieuw bijna niet meer te koop.
ik vind dit zo oneerlijk! ik begrijp dat ik iets moet betalen. bv die 150 euro,maar niet 470 euro,want dan zouden ze aan mijn ongeluk verdienen. ik heb ze gebeld en een brief gestuurd maar krijg geen antwoord. ook zo onbeschoft. wat moet ik doen?