Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mael84 - 06-11-2014 11:29:53
Auto & Vervoer

fietskar-winkel.nl

Helaas ivm langdurige werkloosheid men auto verkocht, om iets meer vervoer mogelijkheid te hebben dan mijn rugzak en bagedragen wilde ik een fietskar zoeken.

na enige zoekwerk en vergelijkwerk op fietskar-winkel.nl uitgekomen. dit is een onderdeel van enduring international. en de fietskar op http://www.fietskar-winkel.nl/fietskarren/fietskar-met-afneembare-bak besteld.

de bevindingen daarna zijn niet al te best
na 8 dagen binnen (dus niet binnen 2 werkdagen), eerst denk je nog geen enkele webshop is daar nog betrouwbaar op.
vervolgens maak je de doos open. de handleiding zegt 40kg draagvermogen en geen 65 kg zoals ook nu nog op de website staat.
na te bellen ( 7x word de telefoon na 5 keer weggedrukt) wordt mij verteld dat de kar dit gewicht gewoon kan dragen en ook de garantie daar voor geld. slecht onderbuik gevoel, zeker ivm de flotte babel van de telefoon medewerker. maar terugsturen kost ook weer 15 euro en je moet opnieuw opzoek.
ik haal de doos verder open en zie dat er onderdelen missen.

dit werd mij te veel, en heb de boel ingepakt en terug gestuurd met een briefje dat ik het geld terug willen hebben. kosten van tnt 14.90. voor een aangetekend pakket getekend op 24 oktober. ik ben nu bijna 2 weken verder en niks terug gekregen, en de winkel is nog steeds even slecht bereikbaar (lees, kom er niet tussen).

zijn er meer mensen met deze slechte service van fietskar-winkel.nl of een ander submerk van enduring international?, of heb ik juist net pech?