Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdl - 08-11-2014 19:55:10
Vrije tijd & Tuin

geen verpakking van Bol.com bij levering speelgoed

Vandaag goederen geleverd gekregen van bol.com. 1 doos werd geleverd in de originele verpakking:beste bol.com, deze brief naar bol.com gestuurd na contact te hebben gehad met de klantenservice:

hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn bestelling zonder verpakking van bol.com bij mij wordt afgeleverd.
ik heb gisteren voor ongeveer 300 euro cadeautjes voor de sint bij u besteld en wat schetst mijn verbazing???? het wordt gewoon in de originele verpakking van playmobile bij mij aan de deur afgeleverd, met m'n dochter van 5 jaar aan mijn zij. u snapt natuurlijk wel dat mijn dochter dolblij was....... ik kon natuurlijk moeilijk verkopen aan haar dat de sint dit al heeft langs gebracht!!!!! met als gevolg dat ze er nu mee aan het spelen is. ik heb een medewerker van de klantenservice gesproken en deze zegt dat dit de normale gang van zaken is als de doos stevig genoeg is. ik heb dit nog nooit meegemaakt zolang ik bij jullie goederen bestel!!! het was bij haar ook niet bekend dat hier al eerder door anderen over is geklaagd. dit kan ik me niet voorstellen. het is toch logisch, vooral in deze periode, dat cadeau's niet gezien mogen worden door de kinderen. dit cadeau (119 euro) was een rib uit m'n lijf en ik ben financieel niet in staat om nog zo iets te kopen voor 5 december. maar al was ik het wel dan vind ik het nog belachelijk hoe de gang van zaken is en hoe ik afgewimpeld ben. mevrouw van de klantenservice zei dat als er evt meer klachten binnen komen , dan gaan we een keer om de tafel zitten bij bol.com om dit te bespreken. met als slot, "fijn weekend". nou, dat is eventjes goed verpest. ik hoop dat jullie hier alsnog op terug komen want deze service ken ik niet van bol.com.

wat vinden jullie hiervan?