Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
denhaag75 - 11-11-2014 02:04:55
Geldzaken & Recht

500 euro verdwenen stortapparaat rabobank

Beste redactie, enkele weken geleden heb ik geld gestort op mijn rekening van de rabobank tijdens het storten gaf de automaat aan dat er een vals briefje was aangetroffen het ging hierbij om een briefje van 500 euro deze is ook ingenomen door de automaat ik heb een stortbewijs ontvangen dat er een vals briefje van 200 eur is ingenomen wat ik erg vreemd vond omdat het hier ging om 500eur en niet om 200eur ik heb dit direct aangekaart bij de balie van de rabobank deze vertelden mij dat het die week al 3 keer is voorgekomen en dat ik 2 weken moest wachten en dat de automaat geteld zal worden en dat ik dan mijn geld terug krijg.zogezegd zogedaan maar na 2 weken ben ik gebeld met de mededeling dat er geen verschil is aangetroffen in de automaat wat zeer merkwaardig is ik pikte dit natuurlijk niet en ben weer langsgegaan ik heb tevens een bewijsje van de storting ik heb weer mijn beklag gedaan en de bank schuift de schuld op het bedrijf dat de geldautomaat beheert en dat ze weinig voor me kunnen doen ik word nu van de kastje naar de muur gestuurd ik heb ook een mailtje gestuurd op advies van de rabobank naar de afdeling clientenadvies hier is helemaal niet op gereageerd. ik voel me nu echt in de maling genomen door de rabobank en wil graag advies wat mijn mogelijkheden zijn om mijn geld terug te krijgen. alvast erg bedankt