Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cl
claudia1988 - 14-11-2014 11:57:02
Huishouden & Energie

PostNL vreemde bezorgtechniek

Beste kassa,

hopelijk komt mijn vraag binnen in de goede categorie.
onlanks heb ik een flink pakket kleding opgestuurd gekregen van een webshop. deze kleding was bedoeld als donatie voor de minima. we zouden deze kleding mogen verloten onder de leden van onze facebookpagina.
om kosten voor de sponsor te drukken is deze zending als normaal pakket verzonden (niet verzekerd dus).
zoals verwacht kwam het pakket al bij mij aan een dag na verzending. erg snel dus! helaas was alleen de manier van afleveren een waarvan ik minder blij werd.
na behoorlijk wat gestommel in mijn voortuin ging ik toch maar even kijken wat er was. bij de voordeur aangekomen vond ik een briefje in mijn brievenbus van postnl. het pakket was geleverd. niet bij de buren zoals aangekruist maar afgeleverd in mijn kliko omdat de bezorger dan niet naar het postnl kantoor hoefde om mijn pakket daar af te leveren. vol ongeloof ben ik direct in mijn kliko gaan kijken. jawel, in mijn kliko trof ik het pakket aan. vies, nat en doorweekt. zo dus ook de inhoud.
hierover heb ik direct een klacht ingediend. helaas was de enigste reactie die ik daarop ontving dat het niet verzekerd verzonden was, jammer dan kwam het op neer.
het pakket is in zijn goede staat op mijn adres aangekomen, niet kwijtgeraakt of beschadigd maar vervolgens door de bezorgen zonder denken in mijn kliko gegooid. het lijkt mij dus niet dat de postnl zich hier zo makkelijk vanaf kan maken door het te gooien op 'niet verzekerd verzonden'.
dat zou betekenen dat de bezorgen net zo goed zijn uurloon kan ophogen door de te leveren pakketjes mee naar huis te nemen. waarom niet, toch niet verzekerd verzonden!
heeft u enig idee wat ik hiermee nog meer zou kunnen doen? bij de postnl kom ik helaas niet verder.
toch wil ik het hier niet bij laten zitten.
van het briefje en de manier van het vinden van mijn pakket heb ik foto's gemaakt (ook heb ik het orginele briefje nog). ook heeft de locale primera hiervan een kopie gemaakt.

alvast enorm bedankt voor uw hulp!

met vriendelijke groet,
claudia hill