Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lois1321998 - 15-11-2014 18:55:07
Computers & Telefonie

Help

Hoi,

ik ben een gebruiker van de samsung galaxy s4, ik heb dit toestel gekocht via gsm2buy.nl al vanaf het begin wil het toestel niet verbinden met mobiel internet terwijl er staat dat ik verbonden ben. dingen die reeds geprobeerd zijn om het probleem op te lossen zijn:

-wisselen van provider
-wisselen van simkaart
-ter reparatie aangeboden bij gsm2buy.nl
-ter reparatie aangeboden bij samsung
-ter reparatie aangeboden bij dynafix
-verandering van de apn instellingen
-verandering vd software
-updaten van de software

de ter reparatie aangeboden telefoon werd door alle reparatiebedrijven terug gezonden met het bericht dat de klacht was opgelost of dat er geen klacht te constateren viel. daarnaast heb ik alle telefoonwinkels in zaandam naar mijn telefoon laten kijken en geen van hen kon de klacht oplossen. men vertelde dat het in het toestel zou zitten. gsm2buy vertikt het om het toestel terug te nemen en om te ruilen voor een ander toestel.

wie weet hoe ik nu verder moet?


groet,

lois


p.s. de fabrieksgarantie loopt tot december 2015