Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mr
mrdara - 16-11-2014 13:43:55
Computers & Telefonie

Klacht Trendy Computers RECHTSZAAK

Eind september heb ik bij trendy computers een telefoon gekocht. bij het leveren was de telefoon defect. trendy computers gaf aan dat ik het product weer terug kon sturen naar hun en dat zij het zullen repareren. (ik was er destijds niet van op de hoogte dat die verzendkosten niet voor mijn rekening genomen mochten worden). toen de telefoon gerepareerd was vroegen zij nogmaals om verzendkosten te betalen zodat zij het product naar mijn adres konden sturen (€8.99). onder protest heb ik uiteindelijk het bedrag overgemaakt maar nu blijkt het product nogmaals gebreken te hebben..

zojuist salar azimi aan de lijn gehad en mijn probleem bij hem neergelegd. hij gaf aan dat als ik mijn geld terug wilde dat dit geen probleem zou zijn, hij berekent dan even de dagwaarde van een 2e hands product!!!!!!! . dit is ongeveer 40-50% onder de aanschafprijs.

als ik het product wilde laten repareren dan moest ik zelf contact opnemen met de fabrikant. echter lees ik net op het juridisch loket dat de verkoper dit niet mag doen omdat ik met de verkoper een koopovereenkomst heb afgesloten.

nu rest mij niets anders op dan (morgen) in hoger beroep gaan.. het nadeel hiervan wel is dat het kosten met zich meeneemt maar dat ik wel grotendeels terug krijg mits ik de rechtszaak win.

ik was daarom erg benieuwd wat jullie hiervan vinden en of jullie er ook van overtuigd zijn dat ik, juridisch gezien, sterk in mijn schoenen sta.

graag jullie mening/tips/advies!