Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bauk61 - 16-11-2014 18:16:00
Computers & Telefonie

klaht tele 2

Bij tele 2 een prepaid simkaart besteld van € 10. deze is 6-10 geleverd met de mededeling dat de sim kaart op 6-11 geactiveerd zou worden. dit is niet gebeurt.
7-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. mijn e-mail adres gegeven zodat ze mij op de hoogte kunnen houden. dit is niet gebeurt
12-11 gebeld en kreeg ik te horen dat er iets was misgegaan en dat het handmatig geactiveerd moest worden en dat dit twee werkdagen zou duren. dit is niet gebeurt.
14-011 gebeld en kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en dat ik die dag een telefoontje zou krijgen. dit is niet gebeurt


je wordt als nieuwe klant door tele 2 misleidt, aan het lijntje gehouden, voorgelogen en ook nog eens bestolen en wat kan je er tegen doen een brief aangetekend versturen a € 7,50.

kan deze criminele organisatie niet eens aangepakt worden