Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ly
lynlyn - 17-11-2014 10:46:18
Voeding & Gezondheid

Wat te doen bij onjuiste apothekersrekening

Onlangs een recept gekregen van dokter voor schimmel in wenkbrauwen. bij apotheker aangegeven geen uitleg nodig te hebben aangezien ik dit product al eens eerder heb gebruikt. uitleg ook niet gekregen. eenmaal thuis zie ik dat 2 van de 3 medicijnen onnodig zijn en bel de huisarts hierover. daar krijg ik te horen dat ik de medicijnen niet terug kan brengen aangezien ik ze uit de apotheek mee naar huis heb genomen.
nu zie ik tot mijn verbazing dat de apotheek mondelinge uitleg á 19,08 euro in rekening heeft gebracht! ben goed boos hierover want als er sprake was geweest van uitleg, dan had ik de onnodige medicijnen meteen geweigerd.
heb mijn verzekeraar gebeld die op haar beurt weer contact heeft opgenomen met de apotheker. de apotheker zegt dat er wél sprake is geweest van uitleg. het advies van de verzekeraar is het zelf op te nemen tegen deze apotheker.
hoe kan ik hier het beste optreden zonder dat ik tegen een muur van leugens moet aanvechten?
betreft mediq apotheek janssens, kouvenderstraat 90, 6431 hh hoensbroek