Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
krael - 20-11-2014 20:51:38
Auto & Vervoer

rechten na aankoop probleemauto

Ik heb bij een autobedrijf een tweedehands auto gekocht die in de eerste 2 weken na aanschaf een groot olieprobleem bleek te hebben. hij verbruikt 3 liter olie op 1000 km.
geen lekken te zien bij de auto oftwel niks aan de motor te zien....blijft droog maar olie verdwijnt.
overleg gehad met bedrijf..(ook bij 3 andere garages nagevraagt). kostenplaatje ongeveer 1400,-
bedrijf zegt dat hij er niks aan kan doen/van niks wist en wil niet repareren.

informatie:
autobedrijf is niet aangesloten bij de bovag
auto pas nieuwe keurig met nap
reageert niet op brieven voor reparatie of ontbinden van de koop
hij heeft geen juiste factuur gegeven. we hebben een andere auto ingeruild waarvan de inruilprijs niet vermeld staat. ook staat er geen aankoopbedrag van de auto op. alleen een bedrag wat we bijbetaald hebben.

mijn vraag is....sta ik in mijn recht als ik een gerechtelijke procedure opstart en zal het ontbreken van de juiste factuur een probleem opleveren?