Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
scontra - 24-11-2014 18:03:48
Computers & Telefonie

KPN telefonische verkoop

Heb al vele jaren een abonnement op "internet en bellen" bij kpn.
aan het einde van de middag werd ik gebeld door een mevrouw die zij te bellen namens kpn.
zij viel gelijk met de deur in huis met de mededeling dat kpn mijn huidige abonnement ging omzetten naar een glasvezelabonnement.
ik gaf haar vervolgens te kennen dat ik niets aan mijn huidige abonnement wil wijzigen en alles wil laten zoals het nu is.
zij gaf vervolgens wederom met een overbluffende toon aan dat mijn abonnement toch zou worden omgezet naar glasvezel en dat ............
ik heb haar, vanwege haar agressieve en dwingende wijze van praten, onderbroken en nogmaals aangegeven dat er niets zal worden verandert en dat alles bij het oude moet blijven.
vervolgens deelde zij mij mee dat zij daar een aantekening van zou maken en dat ik nog naar een bandje over het bel me niet register kon luisteren.
vervolgens verbrak deze dame de verbinding.

ik had nooit verwacht dat kpn haar klanten op een dergelijke wijze zou benaderen en ben daar best wel over ontstemd.
als ik t.z.t., maar wel geheel op eigen initiatief, ga overstappen op glasvezel dan zal ik nog eens goed nadenken of ik dan kpn nog wel als provider moet nemen.

ik wil iedereen waarschuwen voor deze wijze van benadering, zodat niemand een ongewenste wijziging in zijn of haar abonnement opgedrongen krijgt.

ik vraag mij af of het indienen van een klacht wel zin heeft, of dat ik hier beter bij kan laten.

wees gewaarschuwd,

scontra.