Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brendasheluna - 25-11-2014 16:30:38
Geldzaken & Recht

Garantie bankstel Productiefout?

Ik heb 23-05-2012 een bank bij leen bakker gekocht met 30% korting eindbedrag 950,-.

nu is 2 maanden geleden in een oppervlak in de bank de voering omhoog gekomen waardoor je een hobbel ziet, dit komt omdat dit oppervlak (de voering) onder de stof uit 2 delen bestaat misschien aan elkaar gelijmd?

volgens mij hoort dit eigenlijk uit 1 deel te bestaan. valt dit onder een productiefout? zo ja, mogen ze dan met cbw voorwaarden dit buiten de 2 jaar garantie berekenen? ik heb contact met de klantenservice van leen bakker gehad en ze vertellen mij dat dit buiten de garantietermijn valt. ze willen het wel repareren maar ik moet 2/3 betalen en leen bakker betaalt 1/3 van de reparatie.

ik begrijp dat dit zo kan wezen met slijtage vanwege gebruik maar dat is dit niet. ik heb helaas vooraf niet door de stof heen kunnen kijken hoe de voering erin zat. het hoekgedeelte was na 1 jaar ook een beetje ingezakt daar wil ik dan ook niet over klagen want het is het lievelingshoekje van iedereen en er wordt dus ook veel op gezeten. maar op de plek waar de voering in de bank van elkaar los is gegaan zit zeer zelden iemand op, kun je ook zien aan de stof die eromheen zit. op plekken waar vaak iemand zit is de stof soepeler.

ik hoop dat u mij kunt adviseren in deze.

vriendelijke groet,
brenda