Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vo
vonnie46 - 26-11-2014 10:56:44
Computers & Telefonie

Tele2 Abonnement Galaxy Samsuns S3

Verleden jaar werd het tijd dat mijn contract verlengd zou worden en heb ik via tele2 een galaxy samsung s3 ontvangen. de éérste paar maanden was er niks aan de hand alhoewel het mij op viel dat 'ie best wel vaak aan de oplader moest. hier al eens over gebeld en kreeg te horen dat dat normaal was bij dit soort telefoons. eh ja maar dat die er 's nachts aan ligt oké dat snap ik maar maar gedurende ook nog eens overdags? mijn man had in de tussentijd hetzelfde toestel in die had niks geen problemen dus dacht ik misschien is het de batterij. die verwisselt met de batterij van mijn man maar nee hoor hetzelfde gezeur. maar weer gebeld met tele2 (fijn zo'n 0900 nummer) en weer het zelfde verhaal verteld. de 1st medewerkster geeft aan dat ik t toestel kan opsturen zit nog in de garantie dus alleen t opsturen zou voor mijn kosten zijn. krijg ik vervolgens de reparatie afdeling en die zegt nee hoor u zit buiten de garantie dus alle onkosten zijn voor u. ik zeg nog hoezo buiten garantie ik heb toch 2 jarig contract?? nee dat maakte niks uit. ik vraag nog wat gaat dat dan ongeveer kosten maar nee daar weten ze natuurlijk weer geen antwoord op dus ik zeg dan denk ik er nog ff over na. nadat ik wat gezeur met de rekening had weer eens aan de bel getrokken omdat ik nog wat vragen had en die mevr die ik aan de lijn had vond t zo lullig dat ze me een ander toestel zou toe sturen (chipje zat in de tussentijd in mn oude nokia toestel waar ik alleen mee kon bellen). dan kon ik weer gebruik maken van mn abonnement zei ze nog. fijn een samsung texto prepaid kreeg ik en nee daar kan ik niet mee op internet dus schiet er weer niks mee op. van de week maar weer eens gebeld om te vragen of ik t abonnement niet kon afkopen omdat ik nu een abonnement van 35 euro betaal terwijl ik niet van de diensten gebruik kan maken kan dus alleen bellen maar niet internetten terwijl dat wel in het abonnement zit. maar nee afkopen daar doen ze niet aan. ze vraagt wat het probleem is wat schijnbaar noteren ze dat niet dus weer alles uitgelegd; geef ook duidelijk aan dat het niet de batterij is maar dat het aan de connector ligt want hij laat gewoon niet op. heb nieuwe opladers gekocht maar heeft allemaal geen zin en wordt uiteindelijk weer met reparatie afdeling door verbonden. en wat zeggen ze nu als het idd de connector is dus geen waterschade of val schade zijn de kosten voor
tele2. ik zeg nog beetje jammer dat jullie dat nu pas zeggen want uit pure ellende heb ik in de tussentijd een ander abonnement met nummer aan geschaft. maar kon m opsturen en dan zouden ze t gaan bekijken. dus ik denk nog laatste strohalm laat ik t maar proberen. krijg ik gister de mail binnen waar in staat wat voor stappen ik moet ondernemen en wat staat er stuur een kopie mee van het aankoop bewijs waar het emei nummer op staat. ?????heb toen alleen een mail ontvangen dat ik mn abonnement heb verlengd. dus je raad het al weer gebeld.....en wat zegt ze dan dan moet u tele2 zelf bellen. eerlijk waar ik wordt er zo scheitziek van wat denk je iedere keer 0900 ik mag alleen daarvoor zo langzamerhand wel een schade vergoeding gaan vragen. ik heb er zo geen zin meer in om te bellen want het heen en weer geslinger van de ene afdeling naar de andere dat ken ik nu wel. eerlijk ik betaal iedere maand 35 euro voor een abonnement waar bijna niks mee kan. juli 2015 is íe ten einde en dan hang ik de vlag uit schijt en schijt ziek ben ik van tele2