Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jarek65 - 03-12-2014 15:34:45
Huishouden & Energie

Zitzak

In december 2013 heeft mijn zoon een zitzak van ajax gekocht. naarmate hij de zitzak meer ging gebruiken, begon hij witte korrels te lekken. er zit geen gat in, en de rits sluit goed. waardoor ik denk dat de korrels door het stof komen. elke keer als hij probeert om erop te zitten, komen er een hoop van deze korrels vrij, die over zijn hele kamer zijn verspreid. hij is hierdoor erg van streek geraakt, hij heeft maanden lang moeten sparen om deze zak te kopen, en dan lekt hij nu zo erg de situatie ondraaglijk is geworden. deze zitzak is nog geen jaar oud!
in de hoop dat hij geholpen zou worden heeft hij een e-mail geschreven aan ajax- fanshop. daar heeft hij geen reactie op gekregen. telefonisch contact gaf ook onvoldoende effect. wij zijn persoonlijk naar de ajax- fanshop gedaan en tot onze verbazing wilde ze niets van weten. leidinggevende van de winkel beweerde dat ze geen enkele garantie geven voor deze producten en zodoende ook niets voor ons kunnen doen.
wat moet ik hiermee? weet iemand hoe ik dit kan oplossen.