Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nigelvs - 05-12-2014 00:31:43
Computers & Telefonie

Dynafix reparatie, nog iemand hier problemen mee?

Ik heb vorig jaar juni mijn abonnement verlengd bij t-mobile met een iphone 5, nou had deze de laatste tijd las van mankementen, de telefoon laadde niet meer op of heel slecht(viel steeds weer uit). hiermee ben ik naar de apple store gegaan, die mij vertelden dat dit een veel voorkomend probleem is van de iphone 5 en het wel zou helpen als ze hem schoonmaken, dit is ook gebeurd en heeft ook tijdelijk geholpen, maar naar verloop van tijd begon het weer opnieuw. vervolgens ben ik naar t-mobile gegaan en die vertelden mij dat ze hem moesten opsturen voor reparatie. t-mobile heeft het toestel ook voor me opgestuurd voor reparatie naar dynafix. nou heb ik onlangs wat blijkt een standaard mail gekregen met een prijsopgaaf waarin stond: 'het toestel is onherstelbaar beschadigd door val, stoot of klem schade en dit valt niet onder de garantie'. mijn opties waren om of een nieuw toestel te kopen, het toestel daar laten of hem ongerepareerd terug krijgen, ik ben altijd netjes met me toestel omgegaan dus dat het door val of staat schade kwam klonk mij al belachelijk in de oren, ik denk eerder dat het een lucratieve manier is om geld te verdienen. verder kreeg ik ook een foto van me toestel waar op is te zien dat er en een barst in me scherm zit en een deuk aan de andere kant, terwijl in het reparatie rapport wat meeging met het toestel duidelijk staat dat er alleen lak schade was aan de zijkanten ( van het toestel in de broekzak hebben), dus hoe die deuk en die barst erin komt mag joost weten.

hiermee ging ik natuurlijk niet akkoord en ben ik naar de t-mobile winkel gestapt in heerlen! ik heb hier het verhaal uitgelegd en als antwoord kreeg ik van meneer: "ja en wat wil je dat ik hieraan doe?", het lijkt mij vanzelfsprekend dat je voor een oplossing probeert te zoeken, aangezien ik ook al jaren trouwe klant ben. dynafix kon ook niks voor me betekenen, dat moest ik maar met t-mobile regelen.

ik voel mij gewoon belazerd en heb al soortgelijke verhalen over dynafix op internet gelezen, ik ga dan ook zowel een klacht bij t-mobile als bij dynafix indienen.

nou weet ik verder niet wat ik hier nu nog tegen kan doen, maar ben ik het er absoluut niet mee eens en heb ik het idee dat ze het makkelijk af willen doen. heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen en/of heeft iemand soortgelijke problemen met dit bedrijf dynafix gehad?