Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kv
kvang - 08-12-2014 19:00:11
Computers & Telefonie

wat zijn mijn rechten?

Ik heb in september een hp laptop bij de bcc gekocht. al vrij snel bleek dat de laptop niet goed functioneerde. ik ben terug gegaan met deze laptop naar de verkoper; bcc, en zij hebben hem voor reparatie terug gestuurd. na reparatie (en vervanging van de harde schijf) bleek dat het probleem niet opgelost was. dit alles binnen de garantie periode. nu heeft de bcc de laptop weer terug gestuurd voor reparatie en heb ik dus sinds september geen laptop. ik had zelf gedacht dat, aangezien ik een laptop bij de bcc heb gekocht, dit het probleem van de bcc zou zijn en ik niet een half jaar zou moeten wachten op een werkende laptop hoe zit dit precies?!