Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbert123 - 10-12-2014 16:21:30
Computers & Telefonie

Wat moet ik doen

Ik heb een half jaar geleden een contract afgesloten voor particulier klein gebruik. dit kwam neer op een voorschot van 55 euro in de maand inclusief de netwerk kosten. nu hebben ze mij toen der tijd een contract gestuurd via de mail, genaamd groen zakelijk. ik heb er verder niet na gekeken er vanuit gaande dat ze mij het contract opsturen zoals afgesproken is via de telefoon. nu zat ik laats alles te bekijken omdat de kosten verdeelt moeten worden tussen twee personen nu staat hierin dat ik netwerk kosten heb van 1384,37 exclusief btw, per jaar kwijt ben dit komt neer op een bedrag van 115.36 per maand. dit terwijl ze mij op een voorschot hebben gezet van 55 euro in de maand. dit betekend dus dat ik aan het einde van het jaar een behoorlijk bedrag bij moet gaan betalen buiten het stroomgebruik om. nu heb ik gebeld met essent en die waren heel trots op het feit dat ze mij een bedrag mochten schenken van 100 euro op een bedrag van ruim 2000 euro slaat dit natuurlijk helemaal nergens op en al helemaal aangezien ik vind dat de fout bij essent licht. kortom: - ik heb een ander contract gekregen als afgesproken - het voorschot bedrag wat ze gegeven hebben bij het andere contract (groen zakelijk) zou totaal niet kloppen - bij het contract wat ik had willen hebben zouden de kosten op 55 euro komen dus dan zou het voorschot bedrag exact kloppen - de oplossing waar ze mee komen, omdat ze zelf een fout hebben gemaakt (wat ze toegeven door middel van het tegemoet komen met een bedrag) staat totaal niet in verhouding ik persoonlijk vind dat ik door essent gewoon een oor aan genaaid ben en dat ik dadelijk met een hoop kosten zit terwijl er bij essent iets fout is gegaan. ik ben bereid dit op een nette manier op te lossen, maar het voorstel dat ze gedaan hebben slaat natuurlijk helemaal nergens op!!!

wat kan ik hiermee doen en wie kan ik hiervoor benaderen.