Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jelloowmelloow - 11-12-2014 00:09:37
Computers & Telefonie

dubbele emailaccount bij 1 provider?

Ik krijg regelmatig bevestigingsmail van sites / nieuwsmail / proefabonnementen waarvoor ik mij niet heb aangemeld. navraag bij de afzenders leert telkens dat ik mij niet zelf aanmeldde en dat er andere persoonsgegevens aan zijn gekoppeld. uiteraard is men niet bereid mij te vertellen wie dat dan wel deed. ik vermoed echter niet dat er opzet achter zit. oorzaak kan zijn dat een persoon (steeds dezelfde met dezelfde voorletter en achternaam als ik) bij diens aanmelding b.v. een punt, letter of teken in het mailadres vergeet of toevoegt.
ben het nu beu en zou graag mijn e-mailadres in een specifieker verwijzing naar mij veranderen maar zie erg op tegen de rompslomp. er moet toch een gemakkelijker manier bestaan dan een nieuwe account aanmaken en alles en iedereen op de hoogte te stellen van de wijziging?
mijn huidige account heb ik bij gmail; van die digidesk word ik niet veel wijzer. how to manage this?

oh ja, ik heb zelf nooit problemen bij nieuwe aanmeldingen op sites / mail / of webregistraties (melding krijgen dat je reeds bent aangemeld).