Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
milou2013 - 14-12-2014 16:37:04
Computers & Telefonie

retourneren artikel

Hallo

ik heb een vraag ik heb op de tv gezien dat als je wat koopt je dit kosteloos kan retourneren. echter hebben wij wat gekocht bij de prenatal en word dit thuis bezorgd. nu is het probleem dat het artikel stuk is en terug gestuurd moet worden. ik moet zelf de retour verzend kosten betalen of terug naar een winkel brengen de dichts bijzijnde winkel is 40 km verderop. dit is toch schandalig. en waarom zeggen ze op tv dat alles gratis retour gezonden moet worden maar jij als klant er toch zelf geld voor moet betalen.