Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kimberly1987 - 15-12-2014 10:35:08
Geldzaken & Recht

Bol.com maakt fout en ik moet betalen

Ik heb op 31-10 een pakket hydrofiele luiers voor 13,49 besteld. deze bleek defect. na telefonisch contact mocht ik deze retourneren en ik moest zelf nieuwe bestellen, het openstaande bedrag zou met elkaar verrekend worden.
2 weken later kreeg ik een betalingsherinnering. ik heb weer gebeld. mij werd veteld dat de retourzending vertraging had opgelopen en dat het nu geregeld zou worden.
echter vandaag (15-12) kreeg ik weer een betalingsherinnering, nu met €3,00 extraa in rekening gebracht.
ik heb wederom gebeld en kreeg een excuus te horen voor de door bol.com gemaakte fouten. ik zou inmiddels €13,49 teruggestort hebben gekregen en moet toch die €3,00 betalen, want 'die kunnen er nu eenmaal niet zomaar afgehaald worden'.
ik ben vrij duidelijk geweest dat ik dit niet van plan was. maar wat kan ik nu wel doen?