Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantal ver - 15-12-2014 21:32:07
Computers & Telefonie

mobiel geblokkeerd door provider

Geachte heer / mevrouw,

ik ben door mijn provider vodafone voor uitgaande gesprekken geblokkeerd, ik was te laat met betalen, ik kreeg een sms bericht dat ik voor 7 december moest betalen dat heb ik oom betaald en november kon er op 25 november ook niet af omdat mijn uitkering later komt. dus november betaal ik deze week en december kan er normaal af. maar dit is al vaker gebeurd nooit wat aan de hand werd nooit geblokkeerd en nu ineens wel.
nu zit ik dus als alleenstaande moeder met een kind van 8 jaar zonder telefoon als er wat gebeurd kan ik niemand bellen.
mag vodafone dat zomaar doen.
ik moest die rekening voor 7 december betalen om uitgaande gesprekken tegen gedaan en ik heb op 4 december gelijk betaald toen de uitkering er was en nog geblokkeerd.
wst kan ik er doen en mogen ze dat?