Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
majootje - 15-12-2014 22:19:32
Computers & Telefonie

wie heeft er nog meer ernstige problemen met Simpel provider?

Wie heeft dezelfde problemen als ik met simpel?

wederom problemen met simpel en dit keer uitbesteed aan direct pay.
dacht dat ik met berdien van dijck van simpel telefonisch had geregeld dat ik als ik toen der tijd mijn kaartje terug stuurde tevens mijn abonnement was opgezegd, en dit omdat ik meer dan 3kwart jaar alleen maar problemen ondervond en er veel te veel administratieve fouten waren gemaakt.
er was mij telefonisch beloofd dat ik bevestiging kreeg van het gesprek en de afspraken, dit is helaas nooit gebeurt.
maandenlang niets meer vernomen en ook geen rekeningen meer gekregen, tot afgelopen maand.
ik zit nota bene al meer dan een jaar bij een andere andere provider en had met het kaartje wat was opgestuurd ook nooit kunnen bellen.

ineens een brief van direct pay dat ze van simpel de opdracht hadden gekregen om zogezegd nog een aantal rekeningen te incasseren, terwijl ik allang bij een andere provider zit.
heb de hele zaak uit de doeken gedaan bij direct pay, maar ze willen bewijzen dat ik met bedien van dijck heb gesproken, hoe kan ik dat nu bewijzen??
een bedrijf neemt alle telefoontjes op, maar dat kan ik niet zomaar 123, en direct pay is ook niet al te vriendelijk als je ze belt, ze hebben nergens geen boodschap aan en nemen de klacht die je bij simpel legt niet serieus.
ik lees ook genoeg slechte ervaringen en veel klachten over direct pay op internet.
hopeloos geval dat simpel, had zelfs op 9-11-2012 (2 jaar geleden!!) mijn relaas al gepost bij programma kassa, lees maar:

gigantische problemen met simpel-abonnement
bericht: hallo,
sinds eind februari heb ik een simpel abonnement afgesloten voor mijn dochter (met hartklachten) van 100 belminuten en 1000 sms-jes voor 12,50 per maand.
de eerste maand ging het al fout en er stonden dubbele bedragen op de online factuur.
toen al gepoogt te bellen waar het voor was maar kreeg geen gehoor, dus maar gemailt naar klantenservice en kreeg slechts een standaard berichtje terug dat ik de site moest raadplegen.
mijn rekening keurig en op tijd betaald, ook het bedrag wat ik niet kon herleiden.
ik heb het belplafont ingesteld (dacht ik) maar na een maand kreeg ik een hoge rekening wat veel hoger dan het belplafont bleek te zijn, terwijl mijn dochter bijna niet gebelt had en aan 1000 sms ook meer dan genoeg heeft.
ineens kon ze niet meer het was geblokeert en ze kreeg een sms op haar mobiel hierover.
weer maar gekeken op de site, maar alle pagina's gaven een error en waren niet te bereiken, dus maar weer gebelt (paar keer) en alleen maar een bandje en kon niemand spreken.
toen maar eens een brief geschreven want ik wilde een gespecificeerde rekening aanvragen omdat ik zowel op de site als via de mail of per telefoon geen uitsluitsel kreeg.
ik wil graag zien wat ze verbruikt per maand zonder dat ze over haar limiet heen gaat wat mij logisch lijkt als consument.
zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
ik belaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij moet kunnen bereiken als het fout gaat.
teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus weer extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een wao uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
mijn klachten dus vanaf begin van abonnement op een rijtje:
onjuiste rekeningen ontvangen met dubbele kosten
belplafont kan niet ingesteld worden
ondanks blijkt dat er genoeg sms/minuten nog op de site stonden torenhoge rekening krijgen
niet kunnen bellen of gebelt worden of sms versturen/ontvangen
geen gespecificeerde rekening ontvangen maar wel aangevraagt
geen bericht terug op bellen, mailen of brieven
nu afgesloten, maar wel rekeningen krijgen
via de site met nieuwe inloggegevens niet meer kunnen inloggen
site staat bijna altijd op error als je inzage wilt

wat kunnen we er nu nog aan doen? het is nu al zo vaak uitgelicht en op tv geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
die directeur die beterschap beloofde zit waarschijnlijk met goed gevulde zakken inmiddels in het buiteland ofzo??
ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.

graag uw reactie hierop, alvast bedankt.

mvg. mevr. meier