Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 21-12-2014 16:56:21
Computers & Telefonie

KPN | Chaos alles-in-1 alom!

Probeer het op de chronologische wijze vermelden:
1. op 13 oktober jl. overeenkomst kpn-alles-in-1 premium vervaardigd via aanmelding via de website;
2. op 25 oktober jl. overeenkomst, cf. wet koop op afstand, via de website annuleren van de order klantnummer 636501xx en wordt bevestigd middels twee e-mails;
3. op 25 oktober jl. kwam ook postnl langs met het pakket van kpn, was niet thuis, zou op 27 oktober jl. nogmaals aangeboden voor de tweede keer. het pakket is niet aangenomen;
4. voorgangsproces alles-in-1 ging onverminderd voort, oplevering op woensdag 5 november jl.;
5. woensdag 5 november jl. opgeleverd, mijn vaste telefoonnummer verdween bij ziggo en aldaar geparkeerd want kpn heeft het niet opgehaald;
6. maandag 17 november jl. pakket van kpn retour ceva logistics: niet afgehaald;
7. mijn vaste telefoonnummer is weer hersteld bij ziggo;
8. e-mails kpn 3x ontvangen over mijn 'opzegging' met drie verschillende data;
9. eerste factuur: € 667,43, waarvan € 685,00 contractbreuk boete;
10. gelijk die 'kelly bundie' van kpn gebeld (0800 0402) en die wist mij doodleuk te vertellen dat het annuleren binnen zeven dagen gebeuren - lol. uitgelegd dat het sinds 13 juni jl. op 14 dagen is gesteld het annuleren. zij overleg plegen met haar collegae. creditnota wordt aangemaakt volgens haar;
11. creditnota volgt niet en is tot nu toe niet zichtbaar, heb wel een creditnotanummer;
12. incasso van het bedrag wordt van 28 november jl. naar vrijdag 5 december jl. gesteld;
13. ing informeert mij middels berichten dat er een incasso van kpn op handen is. deze incasso vooraf al geweigerd, dus niet storneren;
14. in de week van 1 december jl. belde wederom een medewerkster van kpn om een afspraak te maken voor het retourneren van de apparatuur. haar gelijk uit de droom geholpen dat er niet viel op te halen;
15. de afgelopen week belde wederom een medewerkster mij om mij als trouwe klant de nodige presentjes aan te bieden. ook haar wederom in de realiteit van de werkelijkheid geholpen. oeps...keek vervolgens in haar beeldscherm en ineens kon zij niets meer voor mij betekenen;
16. vrijdag jl. ontving een brief met acceptgiro d.d. 17 december jl. betaling restantbedrag € 667,43 werd gevraagd voor 26 december a.s. bij geen betaling wordt de internetverbinding opgeschort. opheffen blokkering kost dan € 25,00 bovenop;
17. ga die onverschuldigde betaling nimmer betalen, ze blokkeren maar raak;
18, ga een poging wagen 0800 0402 iets te bereiken;
19. bij geen resultaat van 18., dan lijkt mij een aangetekende zending de enige (hoopvolle) oplossing.

weet iemand nog een ander alternatief, anders dan mogelijk de belbus inschakelen?