Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariekeheikens - 31-12-2014 18:02:50
Auto & Vervoer

NS geld terug

Op 1 november heb ik met een eenmalige ov kaart een traject gekocht schiphol-den haag. vervolgens reden er geen treinen op dit traject en moest ik eerst naar rotterdam en daar de tram naar den haag nemen. ik probeer dus vis de ns het betaalde trein ticket terug te krijgen. nu is de opmerking van ns dat dit niet kon gezien ik niet heb ongechecked.

volgens mij kan dit helemaal niet gezien ik geld heb betaald voor een service die vervolgens helemaal niet is geleverd. of ik heb ingechecked of niet is helemaal niet relevant bij een eenmalige chipkaart gezien het geld al wel betaald is (dit is anders bij een abonnement wanneer je alleen betaald wanneer je incheckt).

klopt wat de ns zegt? en zo ja, waar kan ik bezwaar maken tegen die regel?