Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikkezelf - 04-01-2015 21:15:55
Elektronica & TV

Etna wasmachine en garantie

Na thuiskomst van het boodschappen doen stond onze bijkeuken vol rook en hing er een stevige brandlucht. onze etna wasmachine van 2 jaar en 3 maanden oud stond door te branden. gelijk de stekker eruit getrokken en er een emmer water overheen gegooid. contact opgenomen met etna in duiven maar die wilden alleen een monteur sturen als ik eerst een goeie 100 euro betaal aangezien ik de wasmachine niet online heb geregistreerd na aankoop heb ik volgens etna slechts recht op de 2 jaar fabrieksgarantie. uit principe weiger ik dit te betalen omdat ik vind dat een wasmachine niet al na een 2 jaar en 3 maanden een dergelijk mankement mag krijgen en er daarnaast nog zoiets bestaat als wettelijke garantie. voor de wasmachine hoeft men niet meer te komen, we hebben ondertussen een miele aangeschaft maar enige coulance in de vorm van een billijke restitutie had ik toch op zijn minst verwacht, in plaats daarvan hebben we alleen een kille, bijzonder klantonvriendelijke, koude douche waardige mailwisseling gekregen. mijn vraag aan kassa: hoe krijg ik etna zo ver dat ik een deel van de aankoopsom terug krijg.....