Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
lickety splitt - 05-01-2015 11:36:06
Voeding & Gezondheid

recht op kassabon na inleveren emballagebon

Het gebeurt mij soms dat ik na het inleveren van een emballagebon van de caissière geen kassabon krijg bij de hoogvliet supermarkt. op de achtkant van de bon zijn namelijk spaarzegels geprint en ik geef niks uit dus heb daar volgens haar geen recht op.
als ik uitleg dat ik een eigen bedrijf heb, en de bon nodig heb voor mij administratie, wordt mij verteld dat ik gewoon pech heb.
bij elke transactie heb je als klant toch recht op bewijs?