Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ci
ciska47 - 09-01-2015 15:22:26
Huishouden & Energie

rechten na garantie termijn

Hallo, ik heb een boxspring (1000,- incl dekens en kussens) gekocht in juni 2010 bij een meubelzaak. de boxspring is gaan doorzakken op de punten waar je op bed gaat zitten om vervolgens te gaan liggen. uitleg over het gebruik van het bed heb ik niet gehad bij de aankoop. garantie was 3 jaar. er is een service monteur van hun hier geweest en zei dat hij er niks mee kon. na wat mail en telefonisch contact word er gezegd dat het gerepareerd kan worden bij de leverancier en kost ons 150 euro. ik ben het hier niet mee eens want naar mijn idee mag een boxspring toch langer mee gaan. ook gegevens van de leverancier willen ze mij niet geven wat ik wel graag wil. heb ik nog ergens recht op?