Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kg
kgroen - 13-01-2015 10:51:39
Huishouden & Energie

Kewlox kast niet geleverd na faillissement, wat te doen?

Op 13 december 2014 hebben wij na lang wikken en wegen drie mooie kewlox kasten besteld, voor een kleine 1000 euro. het geheel direct betaald (doen we vooraan niet meer...). ondanks dat op de website stond dat de levertijd gemiddeld een week was, bleek die bij bestelling zo'n drie weken te zijn. uiteindelijk kregen we een mailtje, dat de kast op 27 december geleverd kon worden. niet slecht, wij blij. die dag sneeuwde het, en was het druk op de weg. we kregen een mailtje dat wegens weersomstandigheden de kast die dag niet meer geleverd zou worden. toen ik daarna niets meer hoorde, en een mailtje stuurde, kreeg ik een bericht terug waaruit bleek dat wij geen zaken hadden gedaan met kewlox, maar met kasten nederland b.v., én dat deze in staat van faillissement zijn. met een adres van de advocaat die dit in behandeling heeft. wij hebben contact opgenomen met het advocatenkantoor, maar daar staan wij achteraan in de rij van schuldeisers. heeft iemand iets dergelijks weleens bij de hand gehad en misschien een tip hoe we alsnog aan onze kast kunnen komen? onze tip: koop geen kewlox via internet, want je weet niet met wie je handelt!