Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hendrikak - 14-01-2015 15:27:04
Computers & Telefonie

Vodafone reparatie

Hoe hier mee om te gaan?

goedenmiddag,

een tijd geleden (drie maanden) kreeg ik met mijn telefoon problemen (htc one sv). hij viel spontaan uit en gaf alleen nog maar blauw beeld. het beeld flikkerde en ga zo maar door. hiermee ben ik naar de vodafone winkel in leeuwarden gegaan. ze hebben er naar gekeken en kwamen tot de conclusie dat hij opgestuurd moest worden voor reparatie. twee weken later kreeg ik mijn telefoon terug met precies dezelfde problemen. het had dus helemaal niks geholpen. als gevolg daarvan ben ik nogmaals naar de vodafone winkel in leeuwarden gereisd. weer werd de telefoon opgestuurd en ik mocht weer twee weken wachten. toen ik de telefoon terug kreeg was er niks veranderd en had de telefoon nog steeds dezelfde problemen. inmiddels zat er een nieuw scherm op de telefoon en ook kon ik zien dat er een nieuwe batterij in de telefoon is gekomen. (mijn eigen scherm was niet stuk, geen barsten ect.) voor de rest heb ik geen idee wat er gebeurd is.

twee weken na mijn laatste bezoek aan de vodafone winkel in leeuwarden had mijn telefoon nog steeds dezelfde problemen en ben ik niks opgeschoten. de problemen zijn inmiddels zelfs zo erg dat de telefoon om de vijf minuten uitvalt. het kost mij dan minstens een halfuur om hem weer aan te krijgen. de problemen zijn dus nog steeds aanwezig. ik kan inmiddels helemaal niks meer met deze telefoon. hij ligt al minstens twee weken op de kast. na mijn laatste bezoek ben ik opnieuw voor de derde keer naar de vodafone winkel in leeuwaren gegaan. daar hebben ze mij verteld dat ze een bepaalde aanvraag voor mij zouden doen waarmee ik waarschijnlijk een nieuwe telefoon uit zou mogen kiezen. ook de medewerkers die mij toen hielpen waren het er mee eens dat dit zo niet meer kon! weer heb ik twee weken zitten wachten op een antwoord op de mail van vodafone. (inmiddels meer dan zes weken zonder werkende telefoon) nu moet u begrijpen dat ik inmiddels een andere telefoon aan heb geschaft zodat ik alsnog bereikbaar kan zijn voor mijn familie, gezin en voornamelijk mijn werk. dit gaat toch veel te ver! daarvoor heb ik niet een abonnement afgesloten. toch heb ik tot mijn grote verbazing, eindelijk maar toch, vandaag een mail gekregen van vodafone. hierin stond een mededeling waarop ik niet zit te wachten! er word mij verzocht om voor de vierde maal naar leeuwarden te reizen om daar weer mijn telefoon in te leveren zodat er weer naar gekeken kan worden. dit zou betekenen dat ik voor de vierde keer zestig kilometer kan rijden om mijn telefoon in te leveren. hoelang moet het duren voordat het ook bij jullie duidelijk is dat mijn telefoon gewoon stuk is?! ik ga vodafone zoals het nu gaat nooit aan vrienden, kennissen of wie dan ook aanraden!
ik heb door dit alles al meer dan zes weken mijn telefoon niet kunnen gebruiken. hier heb ik veel hinder van ondervonden met betrekking tot mijn werk. geen e-mail, internet wat zeer vertraagd is en natuurlijk heb ik geen gebruik kunnen maken van alle apps die ik voor mijn werkzaamheden moet raadpleegen. ik vind dit zeer irritant! ik verwacht van u een passende oplossing en hoor zo spoedig mogelijk van u hoe hiermee om moet worden gegaan.

inmiddels ben ik mijn telefoon weer kwijt en hebben jullie (dynafix) er nog niks aan gedaan! vanaf de 31tigste ben ik de telefoon alweer kwijt en nu wachten jullie op een mainboard?