Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnkoedijk - 16-01-2015 12:37:51
Computers & Telefonie

Kpn

Geachte lezer in totaal ben ik nu 2x naar tilburg geweest met mijn mobiele telefoon deze hebben me doorverwezen.
naar het servies center in den bosch mijn telefoon is nu al drie keer weggeweest daar ben ik nu al drie keer geweest, in totaal ben ik nu al 8 keer met mijn telefoon een brief naar het hoofd kantoor gestuurd deze belde me telefonisch terug aangezien ze geen schriftelijk antwoord willen geven.
bij het verstrekken van mijn telefoon is er van het begin af aan problemen geweest hiermee.
in de brief die ik gestuurd had heb ik vermeld dat ik een andere telefoon wens in dien dit niet tot de mogelijkheden behoort wens ik mijn contract te beëindigen aangezien zij de leverancier zijn van de telefoon en zij verantwoordelijk zijn voor een deugdelijke verbinding met het mobiele net werk. wat kan ik nu nog doen om mijn contract te beëindigen na meer dan 10 jaar klant te zijn bij kpn.