Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tahn25kyr - 16-01-2015 16:47:12
Voeding & Gezondheid

Klachtencommissie

Mag een voorzitter van de klachtencommissie van een zorginstelling inzake een klacht de patiënt 90 jaar slechthorend telefonisch benaderen om haar klacht te zullen intrekken en niet in behandeling te nemen?

de uitnodiging was door de voorzitter (aan de broer van de patiënt) telefonisch (4 dagen vooraf vastgelegd) voor een hoorzitting op woensdag 4 februari 2015 (19:00 uur), per post of mail zou een bevestiging volgen.