Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jasyl01 - 18-01-2015 15:50:30
Huishouden & Energie

Light in the box (duivelsdoos)

Ik bestel nooit meer wat bij light in the box, diverse artikelen besteld steeds tot rondom de 20 euro dan hoef je geen invoerrechten te betalen. levering duurt zes tot 8 weken maar dat wist ik en dat is het probleem ook niet. de kwaliteit is niet zoals vermeld staat, kleding bv sweater is gewoon shirt, maatvoering klopt niet kan verschillen tussen de 1 en 4 cm wat aangegeven staat bij produkt heb zelfs een shirt dat 9 cm smaller is. als je aangeeft dat de kleding te klein is mag je het niet retour sturen, nadat ik doorgaf dat de maat voering op de site niet klopt mag ik het wel retour sturen op eigen kosten. geattendeerd op de wet kopen op afstand , toen moest ik eerst maar eens bewijzen dat de kleding te klein is dmv foto's met liniaal erbij, doorgegeven dat ik met dit apparaat niet kan uploaden, moest ik de kleding maar zelf aantrekken en daar een foto van maken??? wees nog een maal op de wet op kopen op afstand kreeg toen een rma met de vermelding erbij dat ik alleen de volledige kosten vergoed krijg als de kwaliteit niet goed is en de retour kosten zijn voor mij . kortom ik ben weer bij het begin. bovendien heben ze nu de vraag op opgelost gezet en er is niks opgelost.

dit is wat ik zojuist als antwoord kreeg(18-01-2015)

beste klant

u mag et aannemen dat wij de regelgeving beter kennen dan u, wij hebben hier dagelijks mee te maken,

dat u maar blijft herhalen dat u een eigen opvatting hebt van deze regelgeving is aan u, maar ongeacht hoe vaak u het blijft herhalen, ons standpunt zal niet veranderen,

wij hebben onze voorwaarden kenbaar gemaakt, het is aan u, ,aar als u zonodig uw eigen opvatting van de regelgeving herhaalt dan zullen wij alle tickets sluiten en ons aanbod intrekken,

met vriendelijke groet

de klantenservice

wat moet ik hier nu mee?