Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
hulstjes - 18-01-2015 17:42:57
Vakantie & Reizen

Booking.com

Graag antwoord op:
je boekt een hotel via booking.com. in de beschrijving van het hotel staat uitzicht op tuin. nu blijken ze helemaal geen kamers aan de tuinzijde te hebben maar alleen aan een drukke weg. ( dus gelogen ) je kunt niet weigeren want dan ben je je geld kwijt. onderstaand is het antwoord. vraag: wie is verantwoordelijk booking.com of het hotel.

geachte stef

hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met het booking.com customer service team.

het spijt ons zeer te horen dat u problemen heeft gehad tijdens uw verblijf in het fountain hotel. wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

booking.com adverteert de accommodatie met informatie die door de hotels zelf wordt aangeleverd. uitsluitend het fountain hotel is daarom verantwoordelijk voor de nauwkeurigheid van deze informatie.
wij begrijpen uw frustratie en bieden nogmaals onze excuses aan daarvoor. namens booking,com willen wij u ter compensatie 50 euro aanbieden en vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

nogmaals bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons. uw feedback helpt ons zeer bij het verbeteren van zowel onze dienstverlening als dat van het hotel. we hopen dat we u ook in de toekomst weer van dienst mogen zijn.

met vriendelijke groet,

--
laura van der horst
booking.com customer service team