Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pimt - 23-01-2015 11:07:58
Computers & Telefonie

Tele2

Hallo,

in oktober 2014 heb ik via belsimpel een abonnement afgesloten bij tele2.
elke maand krijg ik ontzettend hoge rekeningen. na de facturen te hebben bekeken blijkt dat er geld in rekening gebracht wordt wanneer ik over mijn internetbundel heen ga.
wat erg duidelijk vermeld staat op de site van tele2 is dat abonnees ná februari 2014 geen buiten-de-bundel bedragen worden gevraagd.
aangezien ik in oktober mijn abonnement heb afgesloten val ik volgens mij gewoon onder dit contract. tele2 denkt hier anders over. ik ben slecht (lees; niet) ingelicht over mijn contract dat anders zou zijn dan vermeld is op de website van tele2 (lees; nergens terug te vinden). na contact te hebben gehad met tele2, melden ze mij niets te kunnen doen hieraan omdat ik via belsimpel dit tele2 abonnement heb afgesloten en verwijzen me door naar belsimpel. na contact met belsimpel wordt ik doorverwezen naar natuurlijk... tele2.

ik weet nu niet wat ik moet doen, ik ben het totaal niet eens met deze rekeningen. ook de manier hoe ik van hop naar her gestuurd word vind ik ronduit klant onvriendelijk.

het enige wat ik nu naar mijn idee nog kan doen is mensen die bij tele2 of belsimpel een abonnement af willen gaan sluiten dit ten zeerste af te raden.

bedankt voor het lezen en hoop op wat inspiratie.

groetjes pim