Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorba - 26-01-2015 09:24:12
Huishouden & Energie

Kussen Mline voor whiplash patiënten grote ellende

Ik heb ernstige nekproblemen na een zwaar auto ongeluk van 20 jaar geleden. mline heeft een kussen speciaal voor deze klachten.
ik heb deze afgelopen week gekocht op advies van de verkoper. na 2 uur slapen werd ik wakker met zware migraine en zat mijn gehele nek en rug vast waarvoor ik nu al een paar keer bij de fysiotherapeut langs ben geweest.
ik mag nu als hoge uitzondering het kussen terug brengen, maar ik moet dan maar iets anders uitzoeken. een dekbed ofzo.
mline zelf reageert gewoon helemaal niet.

als je als bedrijf een kussen produceert voor mensen met whiplash klachten (ze beweren zelfs dat het kussen mede ontwikkeld is met de vereniging whiplash patiënten) dan mag je toch ook wel wat service verwachten? het gaat immers niet om een kussen van de ikea van 20 euro.

mag een bedrijf dit zomaar zeggen en eisen? wat vinden jullie hiervan en hoe staan jullie hier tegenover? graag jullie advies hierin.